شناسه خبر : 83309
شنبه 22 خرداد 1400 , 09:05
اشتراک گذاری در :
عکس روز

گزارشی از فعالیت‌های گروه جهادی ایثارگران بدون مرز بوشهر

کار جهادی تعطیلی ندارد/تصاویر

در گرماگرم رقابت‌های انتخاباتی، توفیق خدمتگزاری و کار جهادی برای مادر شهید، آن هم در هوای داغ جنوب لذت خاص خود را دارد...

فاش نیوز - در گرماگرم رقابت‌های انتخاباتی، توفیق خدمتگزاری و کار جهادی برای مادر شهید، آن هم در هوای داغ جنوب لذت خاص خود را دارد.

 گروه جهادی ایثارگران بدون مرز استان بوشهر در راستای خدمت رسانی و تکریم و تعظیم خانواده معظم شهدا در روستای بویری از توابع بخش شبانکاره شهرستان دشتستان استان بوشهر حضور یافت.

در این اردوی یک روزه، تکمیل یک باب سرویس بهداشتی و حمام در دستور کار گروه قرار گرفت که با توجه به شرایط گرم آب و هوایی در دو مرحله به اتمام خواهد رسید.

اضافه می نماید اعضای گروه جهادی در ادامه سلسله دیدارهای خود با خانواده معظم شهدا فروردین ماه سال جاری با خانواده محترم این شهید در روستای بویری از توابع بخش شبانکاره دیدار نمود.

 در این دیدار معنوی، ضمن شنیدن درد دل ها و مسائل و مشکلات این پدر و مادر شهید، مسئله دارو و درمان و تکمیل سرویس بهداشتی در دستور کار قرار گرفت که با پیگیری انجام شده و قول مساعد مسئولین ذیربط، مسئله درمان در شرف انجام و سرویس بهداشتی و حمام هم به زودی تکمیل خواهد گردید.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi